תכנון בית פרטי

שירותים נוספים:

תכנון אדריכלי  |    שינוי תב"ע    |    היתר בנייה

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם 

ניסיון מקצועי

יצירתיות וחדשנות

ליווי צמוד

חולמים על בית פרטי בעיצוב יוקרתי וייחודי עם גינה מטופחת? האם רכשתם מגרש ואתם מחפשים אדריכל בית פרטי לתכנון הבית שתמיד חלמתם עליו? מה כולל תהליך תכנון בית פרטי? מדוע לבחור במשרד הבוטיק קותי רונן הילל אדריכלים כאשר מתכננים לבנות בית פרטי על מגרש?

ישראלים רבים חולמים על בית פרטי ויוקרתי וכדי להגשים את החלום עליהם לבחור אדריכל מקצועי, מנוסה ויצירתי. תכנון בית פרטי הוא תהליך מורכב וממושך מאחר שיש להתמודד עם ביורוקרטיה סבוכה ומתישה מול הרשות המקומית וגורמים רלוונטיים נוספים, לבצע תכנון אדריכלי המותאם לרצונות, לצרכים הייחודיים, לחלומות ולמגבלות התקציב שלכם, להכין תוכניות בנייה מפורטות, שרטוטים, לו"ז וכתבי כמויות, לקבל היתר בנייה, לעבוד בשיתוף פעולה עם מהנדסים, קבלנים ובעלי מקצוע, ללוות את הפרויקט, והאדריכל יכול להכין גם תוכנית לעיצוב פנים.

משרדנו מתמחה בתכנון בתים פרטיים בסגנון יוקרתי ומותאם אישית – בואו להגשים את החלום ואנחנו נלווה אתכם משלב התכנון ועד מסירת המפתח.

אדריכל בית פרטי – הדרך הנכונה והבטוחה להגשמת החלום

עוד לפני הנחת אבן הפינה לבית פרטי עליכם לבחור אדריכל מקצועי ומנוסה, וחשוב לזכור כי כל פרויקט בנייה מתחיל בבחירה של משרד אדריכלים. לאדריכל יש תפקיד מרכזי וקריטי בהגשמת החלום שלכם, לכן אין להתפשר בכל הקשור לתכנון האדריכלי ולבניית בית החלומות שלכם.

כאשר אתם מתכננים לבנות בית פרטי על מגרש עליכם להתייחס נכון לפרמטרים ולשיקולים כמו תקציב, מאפייני הקרקע לבנייה, מגבלות טכניות, אחוזי בנייה מותרים, סביבת המגורים, אזור בארץ, אורח חיי בני המשפחה, סגנון אדריכלי ועיצוב מועדף ועוד. לכן חשוב לבחור אדריכל בית פרטי שיש איתו כימיה טובה ותקשורת פתוחה, ורק כך תוכלו להבטיח כי פרויקט הבנייה יעבור בשלום ותיהנו ממגורים בבית פרטי שתוכנן ונבנה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, כמובן בהתאם לחוקי הבנייה ולתקנות הבנייה המקומיות.

שלבי תכנון בית פרטי:

בקשת תיק מידע

אנחנו פונים לרשות המקומית כדי לקבל מידע על המגרש המיועד לבניית הבית הפרטי. תיק מידע כולל פירוט על זכויות הבנייה בשטח, ייעוד ושימוש במקרקעין, גובה ושטח המבנה, הגבלות החלות על הבנייה במגרש, כללים ומדיניות של ועדת התכנון והבנייה ועוד.

תכנון אדריכלי ובקשה להיתר בנייה

בשלב זה אנחנו עורכים סקיצות ראשונית עם הדמיה בתלת מימד ותכנון אדריכלי כללי, כלומר פרוגרמה תכנונית. אנחנו מכינים גרמושקה ומצרפים את כל המסמכים והאישורים הדרושים לקבלת היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה. מיותר לציין כי התכנון האדריכלי מותאם לצרכים, לרצונות ולחלומות שלכם, תוך התייחסות למאפייני השטח וזכויות הבנייה הקיימות. בהתאם לצורך נצרף לבקשה היתר לעקירת עצים ובקשה להקלות בנייה.

קבלת היתר בנייה ועריכת תוכניות עבודה

לאחר קבלת היתר בנייה מוועדת התכנון והבנייה אנחנו עורכים תוכניות עבודה מפורטות, בהתאם לתנאים ולמגבלות שנקבעו על ידי הוועדה, ובנוסף אנו פועלים מול הגורמים הביורוקרטיים הרלוונטיים לפרויקט כמו חברת חשמל, תאגיד המים וכד'.

השלמת תוכנית העבודה וניהול מכרז קבלנים

האדריכלים שלנו מתייעצים עם בעלי מקצוע כמו מהנדס בנייה, יועצים וקבלני אינסטלציה וחשמל, משלימים את תוכנית העבודה עם כתבי כמויות, חומרים, תוכניות מפורטות וכו', ולאחר מכן אנחנו עורכים מכרז לבחירת קבלני הביצוע, בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה מלא אתכם.

ליווי ופיקוח באתר הבנייה

לאורך כל הפרויקט אנחנו מלווים את העבודה באתר הבנייה ומפקחים על קבלני הביצוע כדי להבטיח תוצאה מושלמת בהתאמה לתוכנית המאושרת ולסטנדרטים הגבוהים שאנחנו מקפידים עליהם. משרדנו מציע שירות לניהול ופיקוח בנייה, זהו יתרון משמעותי עבורכם מבחינת עלויות והשגת התוצאה הרצויה.

למה לבחור בנו לתכנון הבית הפרטי?

אנחנו, במשרד אדריכלים קותי רונן הילל, מספקים שירות מקצועי ומלא לתכנון בית פרטי, ואנחנו מספקים מעטפת שירותים מלאה תחת קורת גג אחת. כל לקוח זוכה לתכנון אדריכלי מותאם אישית ומקורי, ואנחנו מלווים את הפרויקט לתכנון ולבניית בית החלומות שלכם משלב האפיון, דרך שלבי התכנון וקבלת היתר הבנייה וכלה בפיקוח על עבודות הבנייה ומסירת המפתח.

לתיאום פגישת הכרות ולשיחת ייעוץ עם אדריכל צרו קשר או השאירו פרטים – 0547721501

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן קותי רונן הילל אדריכלים,
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן