מהם השלבים לתכנון אדריכלי ?

תכנון אדריכלי

כאדריכלים, אנו מבינים שתהליך התכנון האדריכלי חיוני ליצירת מבנה העונה על הצרכים והרצונות של לקוחותינו תוך כדי שהוא בטוח, פונקציונלי ואסתטי. צוות המומחים שלנו עוקב אחר תהליך מקיף בן שלושה שלבים כדי להבטיח שכל פרויקט שאנו מבצעים יהיה הצלחה.

 

השלב הראשון הוא שלב ההתכנות.
בשלב זה אנו אוספים מידע מהרשות המקומית כגון זכויות בניה תוכניות החלות למגרש וכמובן מאגדים את כל המידע על הפרויקט לרבות צרכי הלקוח ודרישותיו, התקציב וציר הזמן. אנו מקדישים את הזמן כדי להבין את החזון והמטרות של הלקוח שלנו עבור הפרויקט, כמו גם את כל האתגרים וההזדמנויות הייחודיות שעשויות להיות נוכחות. מידע זה משמש ליצירת תוכנית המתארת ​​את היקף הפרויקט וקובעת את הפרמטרים לתכנון.

 

השלב השני מתמקד בזיהוי צרכי הלקוח.
במהלך שלב זה, אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח הבנה מפורטת של הצרכים וההעדפות שלהם. אנו בוחנים אפשרויות ומושגים עיצוביים שונים, תוך התחשבות בגורמים כמו מספר וגודל החדרים, מיקום הדלתות והחלונות והזרימה הכוללת של החלל. המטרה שלנו היא לפתח פריסה כללית וכיוון עיצובי כולל לפרויקט העונה על צרכי הלקוח שלנו ועולה על ציפיותיו.

 

השלב השלישי הוא הסקיצה הראשונה לתוכנית אדריכלית.
שלב זה כולל יצירת סקיצות ראשוניות ושרטוטים המביאים את העיצוב לחיים. אנו בוחנים אפשרויות ומושגים שונים, משכללים את העיצוב ומפתחים שרטוטים ומפרטים מפורטים יותר. אנו בוחרים חומרים וגימורים, קובעים דרישות מבניות ומפתחים תכנית קומה מפורטת. המטרה שלנו היא ליצור עיצוב שהוא גם יפה וגם פונקציונלי, שמעצים את הביטוי הוורבלי של לקוחותינו לכדי אומנות בנויה.

 

בכל שלב בתהליך צוות המומחים שלנו עובד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת להבטיח את המענה לצרכיהם ורצונותיהם.
אנו מקפידים על התחשבות בכל פרט, החל מבחירת החומרים והגימורים ועד למיקום הכיור במטבח והספה בסלון. אנו מבינים שכל פרויקט הוא ייחודי, ומתגאים ביכולתנו ליצור עיצובים המותאמים לצרכים ולרצונות הספציפיים של לקוחותינו.

 

אנו מאמינים שהמפתח לפרויקט מוצלח הוא גישה שיתופית הכרוכה בתקשורת הדוקה ושיתוף פעולה בינינו לבין לקוחותינו. על ידי עבודה משותפת, אנו מסוגלים לתכנן מבנים רב גוניים בעלי עיצוב ופונקציות ייחודיות אשר עולים על ציפיות לקוחותינו.

 

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כבר עכשיו עם קותי רונן הילל אדריכלים כדי להתחיל בתהליך של עיצוב חלל אסתטי ופונקציונלי, העונה על הצרכים וההעדפות הספציפיות שלכם.

צריכים ייעוץ?

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור קשר בהקדם: 

אודות המשרד

 "קותי רונן הילל אדריכלים" נוסד ע"י אדריכל קותי הילל בשנת 1999.

קותי(יקותיאל) סיים בהצטיינות לימודי ארכיטקטורה בברית המועצות לשעבר ובעל תואר שני M.H.A.

עם סיום לימודיו עבד מספר שנים במשרד תכנון אדריכלי בעיר מגוריו, התעסק בתכנון פרויקטים רבים ואף זכה במקום הראשון בתחרות פרויקט "קמפינג" – מתחם בילוי, ספורט ואירוח.

קרא עוד >> 

לקוחות ממליצים

ביקורות 5.0 מתוך 5 מבוסס על 40 חוות דעת

עדן פתחוב
@google
קרא עוד
ממליצים מאוד לצערי היו לנו חריגות בדירה, חיפשנו אדריכלים שמתעסקים בלגליזציה של חריגות בנייה בפרט באור יהודה, שמכירים את העירייה ויודעים להתנהל מולה קיבלנו המון המלצות על קותי ורונן ושכרנו את שירותם. קיבלנו שירות מעולה ומהיר במיוחד, ליווי הדוק עד לקבלת ההיתר. מומלץ
Alla Isakov
@google
קרא עוד
אני ובעלי קנינו קרקע במטרה לבנות את בית חלומותינו, נפגשנו עם המווווון אדריכלים, באמת המון בשביל למצוא את האחד שירוץ עם השגעונות שלנו והרצונות שלנו, לאחר מס מפגשים כושלים מצאנו סוף סוף את קותי ורונן!! אדריכלים מהשורה הראשונה, אלופים בעבודה מול העירייה והכי חשוב מוצאים פתרונות יצירתיים לניצול מיטבי של החלל! עברנו בשעה טובה לבית החדש שלנו וחשוב להגיד שמרוצה מאוד וממליצה !!!
נ.ו.י.ה אחזקות
@google
קרא עוד
ממליצים בחום על קותי רונן הילל אדריכלים, מקצוענים בתכנון אדריכלי והוצאת היתרים.
ליהן אוליאל
@google
קרא עוד
אדריכל מעולה עיצב לי את הדירה בשירות אדיב מקצועי ויוצא דופן מיוחד מאוד. ממליצה מאוד❤️❤️
aviel Bracha
@google
קרא עוד
תודה רבה על עבודה זריזה ויסודית על חידוש העסק. ממליץ לכולם.

מידע נוסף

להתחלת השיחה
💬 איך אפשר לעזור?
היי 👋 כאן קותי רונן הילל אדריכלים,
איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן